აქაც მე ვარ, იქაც მე ვარ…

თავის მართლებას არ ვაპირებ, უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ მთელი ამ ხნის მანძილზე მე ვწერდი. ვწერდი სმსებს, პოსტებს, მოხსენებით ბარათებს, წერილებს და რაც ყველაზე მთავარია ერთი სიტყვაც არ დამიწერია სამაგისტრო თემისთვის.

მე გავცდი ჩემი (შოშანას) კონროლის ზონას და ახლა ჩემი პოსტები შეგიძლიათ იხილოთ ძალიან კარგი პოსტების გვერდით What I See-ზე.  ჩემი მეგობრებისგან ხუმრობის შერმეული “ფეშენ ბლოგერობის” ტიტულის მორგებას ვცდილობ pink.ge-ზე და აქაც  შოშანა ვარ.

ბლოგისთვის, რომელსაც თქვენ ახლა კითხულობთ, შევქმენი გვერდი Facebook-ზე. ფოტოებისთვის, რომელიც მე მომწონს და მინდა თქვენ გაგიზიაროთ, მაქვს ჩემი Tumblr.

ჰო, კიდევ ჩემი საყვარელი გოგოს, ჯენიფერ ლოურენსის გვერდი გავაკეთე, მაგრამ საზოგადოების ნაკლები ინტერესის გამო აღარ ვაქტიურობ. 😦

სადაც არ უნდა ვიყო, რაზეც არ უნდა ვწერდე, მე მუდამ მახსოვს საიდან დავიწყე და გაფასებთ თქვენ ყველას, ვინც ჩემს პოსტებს კითხულობთ.

მე დავბრუნდები, კი არადა მუდამ აქ ვარ და გაკვირდებით!

4 thoughts on “აქაც მე ვარ, იქაც მე ვარ…

  1. მე იქაც გკითხულობ, აქაც და პინკ.ჯი-ზეც, შენი ბლოგის გვერდზეც და, მგონი, ჯენიფერთანაც 🙂 ერთი Tumbrl ვერ ავითვისე 🙂

  2. Chemi ufrosi shvilis sayvareli saxelia Shoshana lol Sesame street-shia erti sayvareli qali da Grover ezaxis zalian sasacilod da chems shvils ise moswons, mere sul Shoshanas gaizaxis…

    Haha esec patara story from me 😀 mixaria sheni blogis naxva.

    • ჰელლო, სოფი! 🙂
      მიხარია შენი სტუმრობა 🙂
      და მიხარია კიდევ ერთი შოშანას არსებობა.
      კარგი სთორი იყო :))

Leave a comment